duminică, 19 iulie 2009

Multe cuvinte! Si toate-s la fel!


Hai sa-ti spun ceva!
Vreau sa fie mereu vara ...
Vreau sa am o vacanta nelimitata, sa stau pe o plaja, sa citesc o carte buna sau sa ascult muzica…
Vreau capsuni si ciocolata,vreau sa ascult valurile dimineata la 6 si sa vad cum renaste soarele.
Vreau sa fiu un copil cu zambet abstract!( dar sa fie unic! - se poate oare ?! )
Vreau sa fac colectie de acadele mari si colorate intotdeauna mi-au placut acadelele- poate pentru ca sunt foarte colorate! Si dulci!
Vreau sa zbor, sa ajung pana la nori si apoi sa ma intorc inapoi.
Vreau sa-mi inchipui cum e sa traiesti in basme.
Vreau sa fiu mereu copil cu vise mari. ( momentan - sunt mult mai mici - poate pentru ca am devenit eu mai mare?!)
Vreau sa cred ca totul este posibil!

Niciun comentariu: