sâmbătă, 25 aprilie 2009

Fir de viata


Am aflat, intr-o zi de ce fluturii traiesc doar o zi. Nu mi-a spus nimeni... raspunsul a venit din mine, pur si simplu am rostit: "pentru ca iubesc"
Cei ce au noroc,isi petrec scurta viata dansand dansul iubirii si fac asta cu intensitatea si viata lor pare o vesnicie pe langa lunga si trista noastra viata o viata fara nimic intens..
Intr-o zi apre sfarsitul primaverii am gasit in gradina un fluture,avea aripa franta,dar traia, am intins degetul spre el si s-a urcat in palma mea. Nu stiam ca un fluture se poate apropia asa de un om. S-a lipit intr-un mod ciudat de mine. Poate pentru ca intr-un fel eram la fel singuri cu aripile frante obositi asteptand o ultima clipa...
L-am lasat in gradina, printre flori, intr-o dupa-amiaza de mai, invaluit in aroma florilor, un fluture alb, fara fir de culoare...

Niciun comentariu: