miercuri, 29 aprilie 2009

Trecut, prezent, viitor - ce alegem?


"The best thing about the future is that it only comes one day at a time." - Abraham Lincoln
"Cel mai bun lucru referitor la viitor este ca vine in doze de cate o zi." - Abraham Lincoln

Mi-au cazut ochii pe citatul lui Abraham Lincoln si mi-am lasat gandurile sa zburde libere. Mi-au venit in minte diverse intamplari si imagini.
M-am imaginat pe mine cu un picior in trecut si cu celalalt in viitor, incercand prin aceasta echilibristica nenaturala sa evit prezentul...Nu am reusit sa stau prea mult in pozitia asta si am revenit cu ambele picioare in prezent, singurul pe care il pot atinge, vedea, simti, auzi si mirosi chiar acum.
Si mi-am dat seama ca totul este un mare calendar de birou din care trecutul lipseste cu desavarsire,foile respective au fost deja rupte si poate chiar si arse. Prezentul este precum un semn de carte care indica pagina la care am ajuns. Iar multimea de foi ramase sunt viitorul care, la un moment dat, va deveni prezent.

Si am inteles ca, simtindu-mi corpul, revin cu toate simturile in prezent, locul in care nu exista nimic din durerea trecutului sau din spaima viitorului.

Niciun comentariu: