miercuri, 22 aprilie 2009

O misiune indeplinita!


Lucrez de mai bine de o luna la un proiect vast intitulat:Evolutia economica a lumii in periooada contemporana,nu pot spune ca a fost o munca titanica dar nici prea usor nu a fost.Munca pe care am depus-o nu poate fi masurata intr-o nota acordata de profesorul meu de istorie.Cand am inceput nu prea mi-a placut dar evoluand nu mai puteam sa ma opresc din scris.Astazi am in total 170 de pagini.Oare va fi multumit,sunt convinsa ca standardele lui sunt foarte ridicate dupa cum am reusit sa il cunosc.Maine imi voi preda lucrarea.Promit ca revin aici,cand voi afla nota.Ciudat este ca abia asteptam sa termin ieri,dar azi simt ca lipseste ceva,mai vreau sa scriu unul,luand-o de la capat,cu aceeasi rabdare de fier.Mi-a facut o mare placere sa lucrez pe aceasta tema.

Astazi e 13 mai...am primit rezultatul si asa cum am promis am revenit.A fost o lunga asteptare...Nota a fost pe masura 10. Insa judecand orele pierdute nu a fost o zi si nici macar o saptamana pot spune ca munca mea nu a fost intemeiata...dar nu mai conteaza acum.Am remarcat un mic detaliu foarte important profesorul avea notat pe agenda personala,niste aprecieri la fiecare persoana.Conteaza mult asta,nu e usor sa zici cam 5 idei pentru 28 de referate.Un lucru mare in ziua de azi.Un profesor constiincios...Cred ca acest lucru m-a impresionat tare incat nota nu a mai contat!

Niciun comentariu: