vineri, 10 aprilie 2009

VIATA IN „RASCRUCI”


Cred ca fiecare are momente in care face alegeri de viata hotaratoare. Unii ajung la rascruce si nu vad decat un singur drum. Merg pe el, fie ca e bine, fie ca nu. E-adevarat, asta inseamna ca au o viata mai simpla...cel putin, se lipsesc de stresul de a-si asuma o decizie. Altii printre care ma numar si eu – cauta variante, fac tabele cu plusuri si minusuri, trag linia si aleg. Am facut lucrul acesta...dar ciudat este faptul ca nimeni nu stie ce-i este scris in destin. Vreau sa am grija de un singur lucru:cand ma uit in oglinda, sa nu-mi fie rusine de mine. Nu-mi doresc nimic special si daca spun ca vreau doar sanatate pentru mine si pentru ai mei, poate va suna simplist. Dar chiar cred ca, daca D-zeu va avea grija de asta, restul il voi rezolva eu.
Privind lucrurile cat se poate de realist, viata nimanui nu este lipsita de greutati. Cu totii avem parte de urcusuri si de coborasuri. Momentelor grele din viata le spunem mai simplu – cumpene. Fiecare are parte in viata de una sau mai multe cumpene, insa important este modul in care le depasim.
Trebuie sa ne gandim la ceea ce ar trebui sa schimbam in viata noastra, dar mai ales la cum ar trebui sa devina viata noastra, la ce conteaza si ce nu, la ce se poate pierde si ce nu, la valoarea ficarui minut din ceea ce noi numim „VIATA”.
Teoretic, mai toti oamenii ar trebui sa stie ce conteaza pentru ei, si putini sunt cei care stiu ca a fi egoist este un lucru bun. Cand spun egoist, ma refer la faptul ca in fiecare zi fiecare dintre noi ar trebui sa-si petreaca putin timp cu sine. Ar trebui sa se iubeasca, sa-si dedice energia activitatilor relaxante ce-i vor incarca bateriile.
Am inceput acest articol facand referire la mine si am sa inchei la fel mentionand ca in momentele de cumpana ale vietii,am invatat sa nu las sansele sa treaca pe langa mine. Am capatat o anumita sensibilitate la ceea ce reprezinta VIATA si am invatat sa o pretuiesc.

Te intreb pe tine, tu cum faci fata momentelor cruciale?
Daca ai ceva de marturisit, o poti face aici!

Niciun comentariu: