joi, 20 august 2009

Prin vis


Stau relaxata in cada cu apa fierbinte si ma gandesc. Intre apa si tavan, simteam frumusetea adunata in sunete si culori. Nu stiu daca visez sau daca este aievea...Lumina ma fascina, dadea sclipirea nefireasca a tuturor obiectelor ce ma inconjura, creand o lume nefireasca. Mereu am admirat cum pica lumina pe diferite obiecte. Daca ma gandesc bine, adevaratele mele experiente in cunoasterea locurilor tin de lumina.
Usor sunt acoperita, ca prin vis de aburii de luciditate ce ma ajuta sa iau o decizie. Ce-ar fi daca m-as apuca sa scriu un roman? Cu siguranta merita incercarea! Nu stiu de unde sa incep, dar ma inarmez cu multa imaginatie. Simt ca trebuie sa fac ceva, sa scriu, sa inventez, sa aleg idei sa fac altceva... De la aceasta baie mi s-a facut somn, maine ma trezesc cu forte proaspete si poate cele spuse de mine astazi nu vor fi doar niste simple iluzii. Acum vreau sa visez, vreau sa imi ascund visele, de calaul lor, timpul...

"O, timpule, opreste-ti zborul!" Lamartine

2 comentarii:

Ioana Radu spunea...

Pe acelasi cont de blogger ar fi frumos sa mai deschizi o pagina, "Romanul" eventual.
Si, usor usor, in fiecare zi completezi cate putin la el. Poate asa nu vei simti ca dureaza mult. Fiecare sclipire e buna pe moment. Si ar fi mai greut sa le scri intr-un word document.
Asa, le poti scrie sub forma unor postari, si le poti numerota ordinea, eventual pot fi subcapitole si pot primi si nume.

E doar o parere :D
Pe scurt, ne-ar placea acel roman. Pronostic.

Asa ca fa-ne sa vrem in fiecare zi sa descoperim ce-au mai facut personajele sau personajul ales. Pune-ne pe jar, sa tot dam refresh pana cand apare postarea din ziua respectiva.

Cristina spunea...

@Terra: Mi-ar fi imposibil, sa sciu pe o pagina de word, fiecare gand de pe acest blog este scris anterior pe o agenda, caietel, etc... niciodata direct, sau pe word. Asa m-am obisnuit. Ma gandeam sa il sciu intr-o agenda pe tot chiar daca mi-ar lua ceva timp. Iar produsul finit sa il astern pe un alt blogg nou. Inca nu sunt decisa. Am inceput sa-mi conturez niste idei, dar nimic definitiv. Inca ma gandesc...