sâmbătă, 29 august 2009

Ultimul week-end din vara


M-am bucurat din plin de aceasta zi de week-end, ultimul din aceasta vara. Zi de august, dar totusi daca nu as da atentie la cateva frunze ruginite prin copaci as zice ca e iulie. M-am bucurat din plin de aceasta zi, am hoinarit de dimineata si pana la apusul soarelui. Era un cer atat de senin, incat nu am rezistat sa nu ma opresc pentru a-l admira. Si inevitabil mi-am imaginat o lume diferita, plina de vise care se implinesc, de oameni care zambesc si de prieteni care nu te lasa. O lume plina de culori in care ingerii nevinovati se joaca, bucurandu-se de viata, o lume in care oamenii danseaza purtati de speranta. M-am plimbat pana nu mi-am mai simtit picioarele la marginea orasului. Am simtit ca astazi a fost o zi speciala.

Acum savurez un suc rece, ma simt obosita dar in acelasi timp fericita. Va doresc o seara buna!


* Michael Jackson ar fi împlinit astăzi 51 de ani

6 comentarii:

argentinito spunea...

muy bueno!

Andrei Răduţu spunea...

Multumesc la fel:)...si sa ne bucuram in continuare de zilele calduroase:)

flavius spunea...

servus...
si eu am o senzatie de... toamna... de mai multa vreme... ce vara scurta, din nou...
toate cele bune!

Ioana Radu spunea...

Vara asta a fost chiar scurta.
Iar... ingerii au aripile scurte.

Tivadar Emanuel spunea...

Ma bucur ca ai avut o zi 'speciala'!

P.S.: am auzit ca si toamna o sa fie una calduroasa!

Cristina spunea...

@ Terra: In sufletul nostru vara se poate prelungii!!