joi, 11 iunie 2009

Conditiile de moarte in viata


Experientele de dupa moarte nu ar parea atat de straine si de neinteles daca ai realiza ca intalnesti situatii similare ca o parte normala a existentei tale prezente.
In starile de somn si de vis tu esti implicat in aceeasi dimensiune de existenta in care se desfasoara experientele tale de dupa moarte. Nu ti minte partile cele mai importante ale acestor aventuri nocturne, iar cele pe care ti le amintesti par, ca o regula, bizare sau haotice. Acest lucru se intampla pur si simplu deoarece, in starea ta prezenta de dezvoltare nu esti capabil sa te misti constient in mai mult decat un mediu.
Intr-adevar, tu existi constient intr-o stare coerenta si creativa in timp ce corpul fizic doarme si desfasoara multe din activitatiile pe care ti-am spus ca le vei intalni dupa moarte. Pur si simplu iti indrepti principala ta concentrare a atentiei intr-o dimensiune diferita de activitate, una in care intr-adevar ai operat continuu.
Acum, asa cum deti memorii ale vietii tale in starea de trezire si asa cum pastrezi o mare parte din aceste memorii pentru intalnirile fizice zilnice, asa cum acest izvor de memorii iti asigura un simt al continuitatii zilnice. Asa cum exista continuitate in viata ta zilnica, la fel exista continuitate si in viata din timpul somnului.
Asadar, o portiune din tine este constienta de absolut fiecare intalnire si experienta de vis. Visele nu sunt mai halucinatorii decat este viata fizica.
Cu toate acestea, realitatea sa este mult mai nativa existentei tale. Daca nu gasesti coerenta in starea de vis, se intampla deoarece te-ai autohipnotizat inspre a crede ca nu exista asa ceva. Bineinteles, tu incerci sa traduci aventurile tale nocturne in termeni fizici si incerci sa ii indesi intr-o distorsiune des limitata a naturii realitatii.
Intr-o oarecare masura, acest lucru este natural. Pentu un motiv tu esti concentrat intr-o viata zilnica. Tu ai acceptat-o ca pe o provocare. Dar, in cadrul sau, tu esti de asemenea menit a creste, dezvolta si extinde limitele constiintei tale. Este foarte dificil a admite ca tu esti in multe moduri mult mai eficient si creativ in starile de somn decat in starea de trezire, si oarecum cutremurator a admite ca intr-adevar corpul de vis poate zbura, sfidand timpul si spatiul. Este mult mai usor a afirma ca toate aceste experiente sunt simbolice si nu cuvant cu cuvant adevarate; a elabora teorii psihologice complicate, de exemplu, pentru a explica visele in care zbori.
Simplul fapt este ca atunci cand visezi ca zbori, deseori faci acest lucru. In starea de vis operezi mai mult sau mai putin sub aceleasi conditii, ce sunt native unei constiinte nefocalizate in realitatea fizica. Asadar, multe din experientele tale sunt precis acelea pe care le vei intalni dupa moarte. Poti vorbi cu rude sau prieteni morti, sa revizitezi trecutul, intampini vechi colegi de scoala, mergi pe strazi ce au existat cu 50 de ani in urma – in termeni fizici, calatoresti prin spatiu fara a necesita nici un timp fizic pentru a face acest lucru; fi intampinat de calauze, fi instruit, sa ii inveti pe altii, executi munca plina de sens, rezolvi probleme, halucinezi.
In viata fizica exista o pauza intre conceperea unei idei si construcita sa fizica. In realitatea de vis, nu se intampla asa. Asadar, cea mai buna metoda de a deveni dinainte familiarizat cu mediul de dupa moarte, vorba vine, este de a explora si intelege natura self-ului tau ce viseaza. Nu multe persoane doresc sa investeasca timp sau energie in acest proiect.
Totusi, metodele sunt disponibile, iar cei cale le folosesc nu se vor gasi alienati atunci cand, dupa moarte, intreaga focalizare a atentiei este indreptata in acea directie.
Deoarece memoria ta constienta este atat de puternic conectata cu atentia in interiorul corpului, desi parasesti corpul atunci cand dormi, constiinta in stare de trezire, de obicei nu tine minte acest lucru.
In starea de somn, tu detii memorii a tutoror persoanelor intalinite in visele tale, desi ai fi putut intalni sau nu, o parte dintre acestia in experientele din timpul zilei. In starea de somn, tu poti avea de-a lungul anilor experiente constante cu parteneri apropiati ce pot trai in alta parte a lumii, fiindu-ti straini in starea de trezire.
Asa cum stradaniile tale zilnice au inteles si scop, la fel se intampla si cu aventurile din vise, iar in acestea, tu atingi diferite scopuri impuse de tine. Ele vor continua in experienta de dupa moarte. Forta vitala, viata si creativitatea din spatele existentei tale fizice este generata in aceasta alte dimensiune.In timpul zilei tu esti in mod constient atent la metodele de a rezolva problemele pe care le-ai invatat in timpul somnului. In vise tu iti stabilesti scopurile, asa cum dupa moarte, iti stabilesti obiectivele pentru o noua reincarnare.
Acum, nici o structura psihologica nu este usor a fi descrisa in cuvinte. Pentru a explica natura personalitatii asa cum in general este cunoscuta, tot felul de termeni sunt folositi: eu, subconstient, ego, superego; toti acestia pentru a diferentia actiunile intretesute ce alcatuiesc personalitatea fizica. Self-ul ce viseaza este la fel de complicat. Poti spune ca anumite portiuni din el se ocupa cu realitatea fizica, manipularea fizica si planificare; unele cu nivele profunde ale creativitatii si implinirilor ce asigura supraevietuirea fizica; unele cu comunicarea, chiar cu elemente mai extinse ale personalitatii in general necunoscute, unele cu experientea si existenta continua a ceea ce poti numi sufletul sau globala entitate individuala, adevaratul self multidimendsional.
Sufletul creeaza trupul. Creatorul de abia se uita la creatia sa. Pentru un motiv sufletul creeaza trupul, cat si existenta fizica, asa ca nimic din acestea nu ar trebui sa te conduca la o aversiune fata de viata fizica, si nici spre o lipsa a aprecierii acelor bucurii senzoriale de care esti inconjurat. Orice calatorii in interior ar trebui sa iti permita sa gasesti o semnificatie mareata, frumusete si sens in viata asa cum o cunosti acum; dar placerea si desfatarea completa inseamna de asemenea sa iti folosesti toate abilitatiile, sa explorezi dimensiuni interioare cu la fel de multa minunatie si entuziasm. Asadar, cu o intelegere adecvata este foarte posibil sa devii familiarizat cu taramurile, mediile si experientele de dupa moarte. Le vei gasi la fel de insufletite ca oricare pe care le stii. Asemenea explorari vor schimba complet preconceptiile sumbre despre existenta de dupa moarte. Este foarte important ca pe cat posibil sa te dezbraci de cat mai multe preconceptii deoarece acestea iti vor impiedica progresul.
In general vorbind, daca esti indeajuns de multumit de realitatea fizica, esti intr-o pozitie mult mai buna de a studia aceste medii interioare.
Daca vezi raul peste tot in jurul vietii tale fizice, si el pare sa cantareasca mai mult decat binele, atunci nu esti inca pregatit. Nu ar trebui sa te angajezi intr-o explorare a acestor medii nocturne daca esti deprimat, caci in acest timp starea ta fizica este predispusa spre experiente depresive, fie ca esti treaz sau dormi. Nu ar trebui sa te angajezi intr-un asemenea studiu daca speri sa inlocuiesti experientele interioare cu cele fizice.
Daca ideile tale de bine si de rau sunt riguroase, inflexibile, atunci nu detii intelegerea necesara pentru orice manipulare constienta in aceasta alta dimensiune. Cu alte cuvinte, ar trebui sa fii pe cat posibil flexibil mental, psihologic si spiritual, deschis noilor idei, creativ, si nu excesiv de dependent de dogme si sisteme de organziare.
Ar trebui sa fi indeajuns de competent si intelegator. In acelasi timp ar trebui sa fi suficient de prietenos in mediul tau fizic astfel incat sa fii capabil sa tratezi viata asa cum este ea. Ai nevoie de toate resursele tale. Aceasta va fi o explorare si stradanie activa, nu o retragere pasiva si in mod sigur nu un refugiu las. Spre sfarsitul acestei carti vor fi oferite metode pentru cei dintre voi care sunt interesati a explora constient aceste conditii de dupa moarte – avand ceva control asupra progresului si experientelor tale.
Totusi, aici vreau sa descriu mai in amanunt aceste conditii. Acum, in viata fizica tu vezi ceea ce vrei sa vezi. Tu percepi, date specifice dintr-un camp disponibil de realitate – date ce sunt selectate atent de catre tine, in concordanta cu ideile tale despre ce este realitatea. In primul rand, tu creezi aceste date.
Daca crezi ca toti oamenii sunt rai, nu vei experimenta partea buna din ei. Vei fi complet inchis fata de ea. Ei, la randul lor, iti vor arata partea rea. Vei vedea telepatic ca ceilalti nu te simpatizeaza, si iti vei proiecta antipatia asupra lor.
Cu alte cuvinte, experienta ta urmareste asteptarile tale. Acelasi lucru se aplica experientelor de dupa moarte, experientelor din timpul visului cat si oricaror intalniri din afara corpului. Daca esti obsedat de ideea raului, atunci vei intalni conditii nefaste. Daca crezi in diavoli, atunci ii vei intalni. Asa cum am mentionat mai devreme, exista o libertate mult mai mare atunci cand constiinta nu este fizic orientata. Inca o data, in realitate gandurile si emotiile sunt construite fara un interval de timp fizic. Asa ca, daca crezi ca vei fi intampinat de un demon, iti vei crea propia ta forma de gand a acestuia, nerealizand ca ea este creatia ta.
Asadar, daca intr-o asemenea maniera te concentrezi asupra necazuriilor din experienta fizica, atunci inca nu esti gata pentru asemenea explorari. Este bineinteles posibil ca in asemenea conditii sa intalnesti o forma de gand ce apartine altcuiva, dar daca nu crezi in demoni, vei recunoaste tot timpul natura fenomenului si vei ramane nevatamat.
Daca aceasta este propia ta forma de gand, atunci poti invata de la ea, intrebandu-te ce reprezinta, ce problema a fost materializata. Dupa moarte, poti halucina acelasi lucru, sa il folosesti ca un simbol si sa treci printr-o batalie spirituala ce, bineinteles, nu ar fi necesara daca ai avea mai multa intelegere. Vei lucra la ideile, problemele si dilemele de la nivelul propiu de intelegere.
Mediile de dupa moarte exista pretutindeni in jurul tau.
Este ca si cum situatia ta prezenta si toate fenomenele fizice au fost proiectate din interior inspre afara, oferindu-ti o continua imagine in miscare, fortandu-te sa percepi doar acele imagini ce au fost transpuse. Acestea par atat de reale incat te gasesti in pozitia de a reactiona constant la ele.
Ele servesc a masca alte realitati valide ce exista in acelasi timp, iar din aceste alte realitati tu primesti puterea si cunoasterea operarii proiectilor materiei. Poti “seta masina sa mearga in gol”, vorba vine, sa opresti aparenta miscare, si sa iti indrepti atentia catre aceste alte realitati.
In primul rand, trebuie sa realizezi ca ele exista. Ca o expunere preliminara a metodelor ce le voi oferi mai tarziu, este o idee buna sa te intrebi acum si atunci: ”De care lucruri sunt de fapt constient in acest moment?” Fa acest mic exercitiu cu ochii deschisi si apoi in timp ce sunt inchisi.
Atunci cand ochii sunt deschisi, nu considera ca numai obiectele imediat perceptibile exista. Uita-te acolo unde spatiul pare gol si asculta in mijlocul linistii. Exista structuri moleculare in fiecare centimetru de spatiu gol, dar ti-ai conditionat urechile sa nu le auda. Tu iti folosesti simturile tale interioare atunci cand esti in starea de vis, si le ignori atunci cand esti treaz.
Simturile interioare sunt echipate sa perceapa date ce nu sunt fizice. Ele nu sunt inselate de imaginiile ce le proiectezi in realitatea tridimensionala. Ele pot percepe obiectele fizice. Simturile tale fizice sunt extensi ale acestor metode interioare de perceptie, iar dupa moarte, pe acestea te vei baza. Ele sunt folosite in experientele din afara corpului. Ele opereaza constant sub constiinta in stare de trezire astfel incat poti deveni familiarizat acum cu natura perceptiei de dupa moarte.
Cu alte cuvinte, mediul, conditiile si metodele de perceptie nu iti vor fi straine. Nu esti aruncat brusc intr-un necunoscut iar acel necunoscut este acum o parte din tine. A fost o parte din tine inaintea acestei nasteri fizice, si va fi o parte din tine dupa moartea fizica.
Totusi, aceste conditii au fost sterse din constiinta ta, peste tot cuprinsul istoriei tale. Omenirea a avut diverse concepte despre propia sa realitate dar se pare ca dinadins s-a indepartat de ele in ultimul secol. Exista multe motive, si vom incerca sa acoperim o parte din ele. In multe moduri, tu esti “mort” acum – si atat de mort pe cat vei fi vreodata.
In timp ce te ocupi de treburile si stradaniile zilnice, in spatele constiintei normal treze tu esti de asemenea concentrat in alte realitati, percepand situatiile prin simturile interioare, si experimentand evenimente ce nu sunt nici macar inscrise inauntrul creierului fizic. Dupa moarte, pur si simplu esti constient de aceste dimensiuni de activitate pe care acum le ignori. Acum, existenta fizica predomina. Atunci, nu va fi asa. Si nici nu iti va fi pierduta iar memoriile tale vor fi retinute. Pur si simplu, tu vei iesi dintr-un cadru particular de referinta. Sub anumite conditii vei fi chiar liber sa folosesti anii ce aparent ti-au fost oferiti in diferite moduri.
De exemplu: ti-am spus ca timpul nu este construit dintr-o serie de momente, una succedandu-se dupa alta, desi acum le percepi in acea maniera. Evenimentele nu sunt lucruri ce ti se intampla. Ele sunt experiente materializate formate de catre tine conform propiilor asteptari si credinte. Portiuni interioare ale personalitatii tale realizeaza acum acest lucru. Dupa moarte, nu te vei concentra asupra formelor fizice luate de timp si de evenimente. Poti folosi aceleasi elemente, asa cum un pictor isi poate folosi culorile.
Poate ca durata ta de viata va fi de 77 de ani. Dupa moarte poti, in anumite conditii specifice si daca alegi acest lucru, sa experimentezi evenimentele acelor 77de ani in tihna- dar nu neaparat in termeni de continuitate. Poti schimba evenimentele. Poti manevra in acea dimensiune particulara de activitate ce a reprezentat cei 77 de ani ai tai.
Daca gasesti grave erori de judecata, le poti corecta. Cu alte cuvinte, te poti perfectiona, dar nu poti intra inca o data in acel cadru de referinta ca o constiinta ce participa complet, sa zicem, la tendintele istorice din acel timp, luand parte la existenta halucinanta de masa ce a rezultat din constiinta aplicata a self-ului tau cat si a “contemporanilor” tai.
Unii aleg acest lucru mai degraba decat reincarnarea, sau aleg un studiu inaintea unei noi reincarnari. In funful sufletului, acesti oameni sunt foarte des perfectionisti. Ei trebuie sa se intoarca si sa creeze. Trebuie sa isi corecteze erorile. Ei folosesc imediata viata trecuta ca o panza, iar cu aceeasi “panza” incearca sa creeze o imagine mai buna. Acesta este un exercitiu mental si psihic, experimentat de multi, ce necesita o mare concentrare si este mult mai halucinatoriu decat orice existenta.
Poti simti ca vrei sa “retraiesti” anumite portiuni din viata ta pentru a le intelege mai bine. Asadar, experienta ta de viata este a ta. Asemenea conditii cu siguranta nu sunt straine. In trairile commune, des te imaginezi comportandu-te intr-o maniera diferita decat ai facut-o, sau in mintea ta experimentezi evenimente pentru a obtine o mai buna intelegere a lor. Viata ta este propia experienta-perspectiva, iar cand la momentul mortii tu o scoti afara din contextul fizic de timp – in masa, atunci o poti experimenta in alte moduri. Tine minte, evenimentele si obiectele nu sunt absolute, ci plastice. Evenimentele pot fi schimbate atat inainte cat si dupa aparitia lor. Ele nu sunt niciodata stabile sau permanente, chiar si in contextul realitatii tridimensionale in care pot parea ca fiind asa.
Orice lucru de care esti constient in existenta tridimensionala este doar o proiectie a unei realitati largite in acea dimensiune. Evenimentele de care esti constient sunt doar acele fragmente de activitati ce isi fac loc sau apar constiintei tale normal treze. Alte portiuni din aceste evenimente iti sunt aproape clare, atat in starea de vis cat si in dedesubtul constiintei normale din timpul zilei.
Daca vrei sa sti cum este moartea, atunci devino constient de propia ta constiinta in timp ce este despartita de activitatiile fizice. Vei afla ca este foarte activa. Cu antrenament vei descoperi ca, constiinta normal treaza este extrem de limitata, si ceea ce ai considerat odata ca fiind conditii de moarte par mult mai aproape de conditiile de viata.
Asemenea alte existente si realitati deja descrise coexista cu a ta, iar in starea de trezire tu nu esti constient de ele. Acum, foarte des in visele tale esti capabil a percepe asemenea situatii, dar des le preschimbi in accesorii propii de vis, in acest caz, in momentul trezirii tu ai o foarte mica memorie clara.
In acelasi mod, in mijlocul vietii, starui asupra asa numitelor fantome si aparitii, iar din acest motiv, tu insuti apari ca o aparitie altora, in mod special atunci cand trimiti puternice forme de gand din starea de somn, sau chiar atunci cand inconstient calatoresti in afara corpului fizic.
Evident, exista atatea tipuri de fantome si aparitii pe cat exista oameni. Ele sunt la fel de alerte sau de nealerte fata de situatia lor pe cat esti tu fata de situatia ta. Cu toate acestea, ele nu sunt complet concentrate in realitatea fizica, fi in personalitate sau in forma, iar aceasta este principala lor distinctie. Unele aparitii sunt forme de gand trimise de personalitatile supravietuitoare datorita unei anxietati adanci, prelungite. Ele descriu acelasi tip de comportament compulsive ce poate fi vazut in multe situatii din experienta ta obisnuita.
Inca o data, exista exceptii in care memoria este pastrata, dar ca o regula fantomele si aparitiile nu sunt mai constiente de efectul lor asupra altora decat esti tu atunci cand apari aproape inconstient in lumi ce ti se vor parea a fi straine.
Combinarea gandului, emotiei si dorintei creeaza forma, poseda energie si este formata din energie. Se va arata in cat mai multe feluri posibil. Tu recunosti doar materializarile fizice, dar asa cum a fost mentionat mai devreme in aceasta carte, tu trimiti in afara ta pseudoforme de-ale tale, de care nu esti constient; iar acestea sunt in afara calatoriei astrale sau proiectiei, ce este o chestiune mult mai complicata.
Tu apari in forma astrala in realitati ce comparativ sunt mult mai avansate decat a ta. De obicei esti recunoscut datorita dezorientarii tale. Nu stii cum sa te misti. Nu stii obiceiurile. Dar, fie ca ai sau nu o forma fizica, daca detii emotii sau ganduri, acestea vor lua forma. Ele au o realitate. Daca te gandesti puternic la un obiect, va aparea undeva.
Daca te gandesti puternic ca esti intr-o alta locatie, o pseudoimagine de-a ta va fi proiectata din tine in afara catre acel loc, fie ca este sau nu perceputa si fie ca esti sau nu constient de ea, sau constient in ea. Acest lucru se aplica celor care au parasit sistemul tau fizic si cei care sunt inca in el.
Toate aceste forme sunt numite constructii secundare, deoarece, ca o regula, constiinta completa a personalitatii nu se afla in ele. Ele sunt proiectii automate.
Acum, in constructiile principale, o constiinta, de obicei pe deplin atenta si alerta, adopta o forma - nu cea “nativa”- si in mod constient des o proiecteaza intr-un alt nivel de realitate. Chiar acest lucru este a cautare complicata, foarte rar folosita pentru scopurile comunicarii.
Existe metode mult mai usoare. Am explicat intr-o oarecare masura modul in care imaginiile sunt construite dintr-un camp disponibil de energie. Tu percepi doar propiile tale constructii. Asadar, daca o “fantoma” vrea sa te contacteze, o poate face prin intermediul telepatiei, iar tu insuti daca doresti poti construi imaginea analoaga. Sau, individual isi poate trimite o forma de gand in acelasi timp in care comunica telepatic cu tine. Camerele tale sunt pline acum de forme de gand pe care nu le percepi; si din nou, tu esti acum la fel de mult un fenomen spectral pe cat vei fi dupa moarte. Pur si simplu nu esti constient de acest fapt.
Ignori anumite variatii de temperatura si curenti de aer - spunandu-ti ca sunt doar in imaginatia ta – ce sunt in schimb indicii a unor asemenea forme de gand. Tu arunci in fundal comunicariile telepatice ce foarte des acompaniaza asemenea forme, si indepartezi toate doveziile ca alte realitati exista impreuna cu a ta, si ca in mijlocul unei existenet tu esti inconjurat de dovezi intangibile dar valide. Cuvintele “viata” si “moarte” servesc a-ti limita intelegerea, a pune bariere acolo unde nici una nu exista inerent.
Unii prieteni si rude moarte intr-adevar te viziteaza, proiectand propiul lor nivel de realitate inspre a ta, dar, ca o regula, nu poti percepe formele lor. Cu toate acestea, ele nu sunt mai fantomatice, sau “moarte”, decat esti tu atunci cand te proiectezi in realitatea lor – asa cum faci din starea de somn.
Ca o regula, ei te pot percepe in aceste ocazii. Ceea ce des uiti este ca asemenea indivizi sunt in diferite stadii de dezvoltare. Unii au conexiuni mai puternice cu sistemul fizic decat altii. Durata de timp in care un individ este mort, in termenii vostrii, are putin de a face cu faptul ca vei fi sau nu vizitat, ci mai degraba cu intensitatea realatiei.
Asa cum a fost mentionat mai devreme, in starea de somn poti ajuta persoane recent decedate, straini, sa se aclimatizeze cu condtitiile de dupa moarte, chiar daca aceste cunostiinte nu iti vor fi disponibile dimineata. Asa ca altii, strainii, pot comunica cu tine atunci cand dormi, si chiar sa te ghideze prin variatele perioade ale vietii tale.
Nu este o simpla chestiune de a explica conditiile de viata asa cum le cunosti, asadar este extrem de dificil a discuta despre complexitatiile de care nu esti constient.
Punctul principal pe care vreau sa il clarific in acest capitol este ca tu esti deja familiarizat cu toate conditiile ce le vei intalni dupa moarte, si intr-o masura poti deveni constient de acestea. *

*articol preluat si imbogatit

Niciun comentariu: