duminică, 7 iunie 2009

Ganduri de viitor


Oricare adolescent la aceasta varsta viseaza la ce va face mai tarziu in viata si la ce statut social ar dori sa ajunga . Fiecare are aspiratiile sale proprii , dorintele si visurile sale si cauta metode si cai de a si le indeplini. La fel ca ei toti si eu imi doresc tot ce e mai bine pentru mine si pentru viitorul meu.
Un viitor pe care trebuie sa mi-l asigur neaparat, iar acest lucru nu se poate realiza decat cu multa munca, constinciozitate si urmand pas cu pas toate etapele formarii mele ca om responsabil si cu simtul datoriei. Trebuie luat in serios fiecare lucru, trebuie facut cu responsabilitate si cu mult simt de raspundere pentru ca doar atunci se considera un lucru bine facut.
Chiar daca acum, la aceasta varsta, inca mai avem din copilariile specifice perioadei adolescentine trebuie sa privim cu seriozitate tot ce ne asteapta deoarece tot ce facem acum e un prim pas pentru mai tarziu, pentru viitorul nostru si dezvoltarea noastra ca oameni de baza ai societatii in care traim.
Munca, constiinciozitate, sarguinta, simt de raspundere sunt cuvintele care ar trebui sa ne calauzeasca pentru implinirea aspiratiilor noastre profesionale si a telurilor propuse. Doar asa vom putea spune peste ani ca suntem niste oameni realizati care au reusit sa-si atinga telurile propuse.

Niciun comentariu: