vineri, 26 iunie 2009

De ziua mea


Somnul placut de dimineata mi-a fost curmat brusc de sunetul telefonului care zbarnia langa pat. Am intins lenesa mana si am raspuns. De la capatul celalalt al firului se auzi vocea cunoscuta a mamei: " La Multi Ani copilul " . Am zambit , am multumit si m-am simtit atat de bucuroasa si fericita de parca era Duminica iar eu aveam biletul castigator la 6 din 49.
Am rămas fără cuvinte. Timpul se scurge şi eu mă scurg împreună cu el.
Am ajuns la 17 ani. Este destul cât să văd greşelile făcute
Am fost înterbată cum este la 17 ani, şi am răspuns simplu: începi să te trezeşti şi să îţi dai seama că trăieşti. Dai nas în nas cu realitatea. Şi realitatea nu este aşa cum vroiam eu să o percep.
Iata o varsta la care inca totul e posibil, la care visurile abia se realizeaza si la care inca zambetul poate fi trecut ca fiind unul strengaresc.

17
Timpul se scurge.
Iar eu mă scurg împreună cu el ...
Ceasul bate ameninţător, mă face să văd că totul fuge împreună cu mine.
Cândva nu voi mai fi existat.

Niciun comentariu: