miercuri, 25 februarie 2009

Fericirea


Pentru ca fericirea se diminueaza vizibil in jurul meu,am de gand sa vorbesc despre lucrurile care invoca zambetele.De fapt,ce anume te face sa fii fericit ?
Personal,consider ca fericirea vine din lucrurile simple,din micile clisee ivite la momentul oportun.Se refera la coincidente,la schimburi de priviri,la ganduri comune,la ideea de a oferi si celuilalt.
Sunt fericita cand prietena mea cea mai buna stie exact ce gandesc fara a fi nevoie de cuvinte,cand mi se ofera chiar lucrul de care aveam nevoie,cand pot spune cuiva cuvintele pe care trebuie sa le auda pentru a merge mai departe sau atunci cand am puterea sa ma ridic si sa o iau de la capat.
Pentru ca suntem unici,individualizati,fiecare simte si isi manifesta fericirea dupa model propriu,iar ea survine ca forma a celor mai simple si pure sentimente.
E simplu sa devii bucuros,sa fii optimist,insa mai greu este sa te impaci cu tine insuti.
Trecand peste toatea astea,de ce fiecare cauta motive pentru a fi fericit ?

Niciun comentariu: