marți, 10 februarie 2009

Numai de-ar veni primavara


Astazi as fi vrut frezii pe care sa le pun pe masuta din sufragerie si sa simt ca primavara imi intra in suflet.
Astazi mi-as fi dorit ca vorbele sa aiba insemnatate si sa ma pot bucura de trezirea cu acel ,,buna dimineata, soare".
Continui sa oscilez intre extreme - cand ingrozitor de realista,cand cu capu'-n nori.In ultima vreme ,inchid ochii si vad lucruri atat de clar incat pentru o vreme renunt la a mi le mai dori de pilda ,acum cateva seri m-am vazut dandu-ma cu parapanta,simteam vantul trecandu-mi pe langa urechi,simteam cum plutesc prin aer,vedeam apa de un albastru intunecat pana cand m-am gandit ca as putea ateriza in ea si nu pe barca si-atunci am abandonat inchipuirea.

Altele nu pot sa imi imaginez ca ma trage realul de maneca.

Niciun comentariu: