joi, 12 februarie 2009

Schimbari


"Oarecum noi toti suntem prizonieri.Intr-un fel sau altul,ne-am nascut fara sa stim de ce.Dar suntem totusi prizonieri.Am dori poate sa iesim in larg,sa ne eliberam.Dar,indiferent de ce am face,tot prizonieri ramanem.Eu sunt eu si tu esti tu,iar el e el...Fiecare dintre noi e oarecum legat de el insusi".(In vara aceea verde...C.McCullers)

Am obosit sa fac mereu aceleasi lucruri ce necesita aceeasi vointa.M-am saturat de oamenii falsi,de oamenii sarcastici,ironici,de oamenii rai,de oamenii "fericiti"...
Am obosit sa tot scriu,sperand ca aceste cuvinte,chiar ar putea schimba pe cineva din aceasta lume plina de praf.De multe ori visez,si imi simt trupul cazand intr-o prapastie fara fund,dupa care ma trezesc brusc,speriata.Totusi,ce bine ar fi daca as cadea...Poate ca nu as mai fi eu,poate as fi tu,sau el,sau ea,sau poate as fi noi...
Mi-e atat de somn...as vrea sa dorm...dar am obosit sa tot dorm...
Afara miroase a ploaie si ma apuca o oboseala si mai pronuntata.
Cam asa e...

"Mai lasa-ma un minut
Mai lasa-ma o secunda
Mai lasa-ma o frunza,un fir de nisip
Mai lasa-ma o briza o unda...

Mai lasa-ma un anotimp,un an,un timp."


Somn usor...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nu esti singura. Cauta-i pe cei care simt la fel, pentru ca existam, we're out there. Nu suntem prea usor de gasit, ce-i drept, but if there's a will, there's a way. Ce am citit in post-ul asta, am simtit 1:1 la un moment dat si o spun sincer, din tot sufletul, fara nici un strop de infatuare. Daca te intrebi 'de ce as cauta compania altora?', raspunsul e destul de simplu (si impersonal), desi probabil nu pare relevant acum: pentru cunoastere, pentru a invata. Ce fel de cunoastere? Mi-e greu sa o pun in cuvinte, pentru ca e o directie abstracta dar o sa zic doar atat: sunt multe lucruri incredibile in lumea asta care asteapta sa fie descoperite, dar care - evident - necesita alta vointa iar felul in care am invatat sa vedem lumea, nu e final; mai mult decat atat, schimbarea modului in care vedem lumea, ne deschide usi care, pentru majoritatea, sunt inchise.