luni, 2 februarie 2009

Provocare



Am primit o provocare de la un coleg si mi-am propus sa o postez aici si sa va invit dragi cititori sa imi raspundeti sincer la urmatoarele intrebari ce mi-au fost adresate.Voi fi eu prima care va raspunde...

1. Care este cea mai buna carte citita de tine?
Dificil,foarte dificil...nu pot sa ma pronunt...

2. Ai facut cadou carti?
Dintodeauna.

3. Care este viitorul literaturii?
Viitorul n-am de unde sa-l stiu,dar nu prea vad literatura intrand in criza.

4. In ce limbi ai citit carti?
Romana, engleza,franceza(un inceput de cateva pagini,nu am avut rabdare mai mult)latina(un capitol dintr-un volum al unei carti recunosc e o limba foarte grea de descifrat)

5. Ce carti "celebre" nu ti-au placut?
Sunt multe... Pamuk - Ma numesc Rosu,Marin Preda-Morometii,G.Calinescu-Enigma Otiliei,Mihail Sadoveanu-“Creanga de aur” etc...

6. Ce tara a produs cea mai buna literatura?
Ma gandesc la autorii sud-americani.

7. Iei notite din cartile pe care le citesti?
Mai mereu…am zeci de pagini…sute de dosare.Citesc destul de mult si uit anumite personaje si atunci ma reintorc la notitele mele dragi...

8. Cam cate carti ai citit pana acum?
Nu am tinut registru...cele din biblioteca proprie – din cele 1200 de carti pe care le am,am citit in jur de 500,multe din biblioteca bunicilor si foarte multe de la biblioteca judeteana si cea a liceului meu.

9. Cu ce carti ai dormit in brate de plictiseala?
Nu mi s-a intamplat.Sufar/ma bucur de insomnii.

10. Ce înseamnă cărţile pentru tine?
Cea mai lunga prietenie.

11. Care este cea mai scumpa carte pe care ai cumparat-o?
Nu stiu.Probabil dictionarele cu sute de pagini pe care le am in biblioteca.

12. Care este cel mai tare final la o carte citita?
Mi-e imposibil sa aleg unul.Sunt sute de finaluri care m-au impresionat.

13. Care este cea mai influenta carte citita de tine?
Probabil "Convorbiri cu Octavian Paler" si "Pe Culmile disperarii" de Emil Cioran

14 Care scriitor te-a influentat cel mai mult ?
Pot spune ca Mircea Eliade are o influenta mare asupra mea.

15. Cat de repede citesti o carte?
Destul de repede dar depinde si de carte.In medie cam 2 pe saptamana.

16. Poate literatura sa schimbe lumea?
Lumea nu se schimba decat in cazul catastrofelor naturale...si nici atunci nu-s prea sigura.

Niciun comentariu: