luni, 12 ianuarie 2009

Cum ar fi daca....?


V-ati gandit vreodata cum ar fi daca acea dorinta pe ti-ai pus-o intr-o seara privind o stea cazatoare sau luna plina sau steaua de Craciun sau lumanarile de pe tort, cum ar fi daca acea dorinta chiar s-ar indeplini? Si daca dorinta ar fi sa te intorci inapoi in trecut sa indrepti lucrurile sau poate sa te trezesti peste 10 ani si sa vezi cum va fi viata ta atunci? In filme se poate. In realitate dorintele oarecum “mici” se mai pot indeplini … cu putin noroc. Exista momente cand tot universul conspira la indeplinirea dorintei tale. Se intampla cand te astepti mai putin, te prinde pe nepregatite si ai sanse mari sa ratezi ocazia. Destin? Soarta? Sau doar coincidente? Nu stiu. Nu am o explicatie. Stiu doar ca exista ceva acolo, mai mult decat putem percepe sau intelege. Stiu ca umbrele sau sentimentele alea ciudate pot ascunde ceva ce nu putem vedea decat daca inchidem ochii si ne deschidem asa numitele canale energetice. Stiu ca visele mi-au ghidat de multe ori pasii sau mi-au aratat “invaluite” in ceata si simboluri, lucruri pe care nu vroiam sa le vad. Stiu ca unele lucruri pe care le spun sau le simt ajung sa se intample, dar lumea nu crede, asa ca le pastrez pentru mine si zambesc piezis cand imi recunosc imaginile din vis. Este o cale pe care nu imi doresc sa o urmez. Nu acum. Vreau sa raman in real,dar sa pastrez mereu cu mine o parte misterul lumii, care se afla de altfel in fiecare dintre noi.

Ma gandeam … daca ar fi sa ti ofere o sansa sa te intorci in timp si sa schimbi ceva, un singur lucru sau o intamplare, care ar fi acela?

Niciun comentariu: